مواد اولیه پلی اتیلن

مواد اولیه پلی اتیلن کار شده در لوله و اتصالات پلی اتیلن دارای انواع زیادی است و استانداردهای متفاوتی نسبت به هم دارند که اگر این استانداردها با بالاترین درجه حساسیت رعایت شود در نهایت محصلی به دست می آید که می توان بهترین لوله و اتصالات پلی اتیلن را تولید کرد .تاستانداردهایی کهبه قابل  تائید بودن در مورد استفاده و اجرا  لوله و اتصالات پلی اتیلن تاکید خاص دارد برای مثال در پایین ذکر شده است که می تواند چشم انداز  اولیه خوبی برای استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن را در پروژه‌های قابل اجرا ایجاد میکند.

مواد اولیه پلی اتیلن

پلی اتیلن

شیمی ماکرومولکول‌ها (پلیمرها) در ابتدا توسط مطالعات و تحقیقات فراوان پروفسور H.Staudinger بعد از جنگ جهانی اول و قبل از جنگ جانی دوم به وجود آمد و مثل همه ایده‌های جدید و نو با با نظرها و انتقادی زیادی روبه رو شد که همه آن نظرهای مخالف فراموش شده به غیر از آنهایی که از او نظریه او حمایت کردند. و این تکنولوژ به پیشرفت عظیم کنونی رسیده است. این دانش به محققان و دانش پژوهان شیمی آلی این امتیاز را به آنان داده که بتوانند انواع مخلفی  از پلیمرها را از روش سنتز بدست بیاورند.

اتیلن (اتن) با فرمول H۲C=CH۲ اکثریت ظرفیت را در تولید بسیاری از مشتقات پتروشیمی دارد. اتیلن سبک ترین الفین است،که گازی بی رنگ، قابل آتش گرفتن و با بویی تقریبا شیرین است. پلی اتیلن پلیمری است که از اتیلن به وجود میاد. مدلهای فراوانی از پلی اتیلن تولید شده است، فرق زیاد آن در شاخه هایی که طبیعت مواد را متفاوت مکند به وجود می آید . در زمان جامد بودن، به وجود آمدن شاخه‌ها و  وجود نقص‌ها سطح کریستالی شدن را کم میکند. رزین‌های پلی اتیلن با با خواص فیزیکی فراوانی که دارند،میتوانن باعث تولید تعداد زیادی از محصولات  پلی اتیلن از جمله لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن می‌شود.

مواد اولیه پلی اتیلن - گرانول

تقسیم بندی اساسی پلی اتیلن

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من